//////
You are here: Home > Marketing > OCENA KANAŁU DYSTRYBUCJI

OCENA KANAŁU DYSTRYBUCJI

Pro­ducent (integrator) musi przejąć na siebie wykonywanie tej funkcji w odniesieniu do całego kanału, również w stosunku do instytucji zewnętrznych, działających poza jego układem organizacyjnym. Nie jest to więc zadanie łatwe. Sposób oceny powinien uwzględniać specyfikę danego kanału. Jednakże w każdym przypadku potrzebne jest stworzenie podstaw do takiej oceny, a więc zapewnienie źródeł informacji, zorganizowanie przepływu informacji i ustalenie kryteriów oceny. Zakres i częstotliwość oceny są zróżnicowane. Niektóre oceny będą dotyczyły wy­łącznie efektów w zakresie sprzedaży poszczególnych produktów. Inne z kolei powinny mieć charakter bardziej kompleksowy (ocena zadań, jakie spełnia dana organizacja w kanale, oraz funkcjonowanie całego kanału).

Leave a Reply

error: Content is protected !!